تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

خدمات رسانی بی وقفه خادمان مردم در صنعت آب و برق به دلیل وجود روحیه ایثارگری است

خدمات رسانی بی وقفه خادمان مردم در صنعت آب و برق به دلیل وجود روحیه ایثارگری است
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در یزد:

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در مراسمی باشکوه، با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، از خانواده شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان تجلیل شد.

سیدیعقوب محمدمرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این مراسم با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی در دورانی که بشریت به‌سوی انحطاط می‌رفت از الطاف خفیه الهی بود؛ گفت: با شکفتن انقلاب اسلامی، دشمن هر روز با توطئه‌ای به دنبال از بین بردن این نظام بود و با تقویت و همراهی صدام، حمله همه‌‌جانبه‌ای به سمت ایران آغاز نمودند که مردم ما ۸ سال با ایثارگری و جان‌فشانی خود، از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه وزارت نیرو بعد از پیروزی انقلاب در بازسازی کشور، تصریح کرد: ظرفیت تولید برق از ۷ هزار مگاوات که برقرار بود با رشد ۱۰ برابری به ۷۰ هزار مگاوات رسید و تعداد سدها- که قبل از انقلاب کمتر از ۴۰ سد بود- هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ سد بزرگ و در مجموع، بیش از ۶۰۰ سد است.

وی رمز اقتدار ایران اسلامی را پایداری و ثبات قدم در آرمان‌های انقلاب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با لطف خداوند و هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش سربازان امام زمان، دشمن در منطقه در سراشیبی شکست قرار دارد.

محمدمرادی با اشاره به این‌که تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یک فریضه است؛ افزود: بیش از ۲۱ هزار ایثارگر دوران دفاع مقدس در حال خدمت در این وزارتخانه هستند که پایداری شبکه و تداوم استمرار انرژی برق و نظم در آب‌رسانی به دوردست‌ترین نقاط کشور به دلیل وجود روحیه ایثارگری خادمان مردم در صنعت آب و برق کشور است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران وزارت نیرو، فعالیت و خدمات همه کارکنان صنعت آب و برق را ایثارگری دانست و گفت: کارکنان وزارت نیرو با روحیه ایثارگری، حوادث و اتفاقاتی که در خوزستان و دیگر استان‌های حادثه خیز، روی داده است را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کرده اند و این نشان از آمادگی و از خودگذشتگی آنان است.

وی با بیان این‌که سازمان وزارت نیرو یک سازمان پدافندی است نه اداری؛ افزود: گزارش‌هایی که از کمیته فداکاران صنعت وزارت نیرو، به دست ما می‌رسد؛ شاهد این است که همکاران ما جانشان را در کف دست می‌گیرند تا خدماتی پایدار ارائه دهند و در مسیر رشد و توسعه کشور، ظرفیت و زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنند.

در ابتدای این مراسم علی اسلامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری یزد و رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق استان، هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از اسوه‌های ایثار و جانبازی دانست و گفت: هم‌اکنون نیز ایثارگری در زمینه‌های دیگر ازجمله عرصه علم و صنعت، کماکان ادامه دارد و موجب شده است تا کشور به استقلال در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی دست یابد.

تجلیل از خانواده و فرزندان شهدا، تلاوت قرآن توسط محمد کریمی‌نیا قاری کشوری و اجرای سرود حماسی و  موزیک انقلابی از دیگر برنامه‌های این همایش بود که در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد.