تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

دیدار مدیران ارشد صنعت برق استان با نماینده ولی فقیه در یزد

دیدار مدیران ارشد صنعت برق استان با نماینده ولی فقیه در یزد
مدیران ارشد صنعت برق استان یزد به مناسبت «روز صنعت برق» به دیدارنماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد رفتند و گزارشی از وضعیت و عملکرد صنعت برق استان ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، آیت‌الله ناصری در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مدیران صنعت برق برای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، از آنان خواست اقدامات لازم برای فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه برق را انجام دهند.

وی با بیان این‌که با انجام مهندسی مصرف، روش‌های عملی و کاربردی در زندگی روزمره مردم ارائه شود افزود: انجام اقدامات مدیریت مصرف در ساختمان‌های اداری، دارای اولویت است.

امام جمعه یزد استفاده از انرژی خورشید برای تولید برق را به دلیل شرایط مناسب استان یزد، ضروری دانست و اظهار داشت: باید برای کاهش صدمه به محیط‌زیست و کاهش مصرف گاز و آب برای تولید برق، تولید انرژی‌های تجدیدپذیر توسعه یابد و در راستای اقتصاد مقاومتی، تکنولوژی‌های تولید تجهیزات آن نیز بومی‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، به تشریح وضعیت و عملکرد صنعت برق پرداخت و گفت: در استان ۲ هزار مگاوات قدرت نصب شده‌ی نیروگاهی وجود دارد که یک هزار مگاوات آن دولتی است و یک هزار مگاوات آن در راستای اصل ۱۴۴ قانون اساسی توسط بخش خصوصی ایجاد شده و یک هزار مگاوات دیگر نیز توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

محمدحسن صباغ‌زادگان ضمن بیان این‌که استان یزد دارای یکی از پایدارترین شبکه‌های برق کشور است، عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد برق مصرفی استان در بخش صنعت مصرف می‌شود و با توجه به پیش‌بینی رشد مصرف در سال جدید، شبکه‌های برق استان آمادگی کامل برای تامین برق را دارند.

مهندس صباغ‌زادگان با اشاره به پیش‌بینی انجام شده برای پیک بار تابستان ۹۴، مدیریت مصرف را بهترین راهکار گذار از مسایل تامین برق تابستان برشمرد و تصریح کرد: جلسات منظم با صنایع بزرگ برگزار شده است تا با برنامه‌ریزی مناسب، مدیریت پیک بار به بهترین روش انجام پذیرد.

وی از نماینده ولی‌فقیه درخواست نمود در سخنرانی‌های خود از مباحث مدیریت مصرف حمایت ویژه‌ای نمایند.

در ادامه نشست، مدیران عامل شرکت توزیع و شرکت مدیریت تولید نیز به ارائه گزارش، عملکرد و راهکارهای مدیریت مصرف پرداختند.


دیدار مدیرعامل با نماینده ولی فقیه در یزد دیدار مدیرعامل با نماینده ولی فقیه در یزد دیدار مدیرعامل با نماینده ولی فقیه در یزد
 

 

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: