تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

هم‌اندیشی مدیران و مسئولان آموزش صنعت آب و برق در شرکت برق منطقه‌ای یزد

هم‌اندیشی مدیران و مسئولان آموزش صنعت آب و برق در شرکت برق منطقه‌ای یزد
جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران و مسئولان آموزش صنعت آب و برق جنوب شرق کشور، استان‌ های اصفهان و چهارمحال بختیاری در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران و مسئولان آموزش صنعت آب و برق جنوب شرق کشور، استان‌ های اصفهان و چهارمحال بختیاری در یزد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن بیان وضعیت، عملکرد و دستاوردهای این شرکت، اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیای استان یزد که از طریق پنج‌خط ۴۰۰ کیلوولت به استان‌های هم‌جوار متصل است، این استان به چهارراه تبادل انرژی در کشور تبدیل‌شده است.

محمدحسن صباغ‌زادگان با اشاره به فراوانی ۷۰ درصدی تعداد کارکنان با مدرک تحصیلی کارشناسی و مقاطع بالاتر در شرکت برق منطقه‌ای یزد، نیاز به برگزاری دوره‌های تخصصی را ضروری دانست و افزود: در برخی موارد سطح علمی پیمانکاران و مشاوران صنعت برق مطلوب نیست که لازم است برنامه‌های آموزشی برای پر کردن این خلأهای علمی توسعه یابد.

وی همچنین کار علمی در مورد آموزش‌های متناسب با اولویت‌ها و بحران‌های صنعت آب و برق مانند طرح‌های مدیریت مصرف و ذخیره عملیاتی صنایع را یکی از زمینه‌های مناسب کاربردی برای برون‌رفت از مشکلات برشمرد.

در این نشست هم‌اندیشی، همچنین دکتر توکلی رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق وزارت نیرو، به تشریح سیاست‌های دولت در قبال موسسه‌های آموزشی پرداخت و اولویت‌های وزارت نیرو در زمینه‌ی آموزش را در حوزه‌های توسعه آموزش‌های مجازی و الکترونیکی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای و توسعه آموزش در زمینه‌های مدیریت شامل ارتقای سطح توانمندی مدیریتی و جانشین پروری بیان کرد.

وی اصلاح فرایندهای تبادلات مالی را خواستار شد و از آمادگی این موسسه برای توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ی منابع انسانی خبر داد.

در ادامه جلسه معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز به برنامه‌های کلان آموزش که در راستای برنامه استراتژیک تدوین‌شده است اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف آموزشی شرکت، ایجاد شبکه رشد و یادگیری است و پیشنهاد تشکیل این جلسه و پیگیری اهداف آن ‌یکی از برنامه‌های آموزشی این شرکت است.

محمدمهدی آرایی‌پور اهداف این جلسه را بیان تجارب موفق آموزش، هم‌اندیشی در زمینه‌ی راهکارهای کیفیت‌بخشی آموزشی، تقویت تعامل بین شرکت‌ها و استفاده از توانمندی علمی مسئولین آموزشی بیان کرد و تشکیل دبیرخانه برای برگزاری فصلی، پیگیری و پیشبرد اهداف این نشست را ضروری دانست.

مسئول آموزش شرکت‌های برق منطقه‌ای یزد، برق منطقه‌ای اصفهان و آب و فاضلاب استان یزد نیز تجارب موفق آموزشی خود را ارائه نمودند.

شایان‌ذکر است موضوع گردهمایی بعدی اثربخشی آموزش تعیین شد که به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال‌ و بختیاری در فصل تابستان برگزار خواهد شد.

IMG_9025 IMG_9041 IMG_9070

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: