تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست صمیمانه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد با کارکنان بهره برداری

نشست صمیمانه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد با کارکنان بهره برداری
نشست صميمانه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای يزد با کارکنان معاونت بهره برداری برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، نشست صمیمی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با هدف هم‌اندیشی و هم‌دلی با کارکنان معاونت بهره‌برداری این شرکت برگزار شد.

محمدحسن صباغ زادگان در این نشست با تبریک اعیاد رجب و ضمن تشکر از زحمات مجموعه‌ی کارکنان معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد در جهت ارتقای جایگاه این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر صنعت برق کشور، اظهار داشت: همه کارکنان با همدلی و همکاری برای عبور از پیک‌بار تابستان ۹۴، تأمین برق مطمئن و پایداری شبکه همچون سالیان گذشته تلاش کنند.

وی با اشاره به جلسه مدیران عامل با مقام عالی وزارت ومعاونت برق وانرزی ومدیرعامل توانیر در تاریخ ۳۰-۱-۹۴ اظهار داشت توجه به کاهش تلفات و مدیریت مصرف به خصوص در فصل تابستان مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت توانیر میباشد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به تشکیل کارگروه‌های مرتبط و باهمت، تلاش و تعهد مجموعه‌ی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد برای رسیدن به جایگاه مناسب و ارتقای بهره‌وری به موفقیت‌های ارزشمندی دست‌یابیم.

اقتصاد برق و قیمت تمام شده، تبدیل نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی، اجاره بستر فیبر نوری و مدیریت مصرف در سمت تقاضا از جمله مباحث مطرح شده توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد بود.

در ادامه این نشست، کارکنان معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص مسائل اداری، شغلی، رفاهی وخدماتی از جمله فعال‌سازی تعاونی مسکن کارکنان و عضوگیری جدید آن، کسر کسورات از حقوق و مشکلات بیمه درمانی پرداختند و مدیرعامل و معاونان این شرکت به سؤالات حضار پاسخ دادند.


نشست صمیمانه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد با کارکنان نشست صمیمانه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد با کارکنان

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: